Thursday, November 21, 2013

Mesyuarat Pereka dan Team Builiding Bil. 3/2013

BAHAGIAN REKAAN – Pada 8 hingga 11 November yang lalu, Bahagian Rekaan Ibu Pejabat telah mengadakan Mesyuarat Pereka dan Team Building Bilangan 3/2013 yang bertempat di Mutiara Taman Negara, National Park, Pahang. Seramai 53 orang pereka kraf Ibu Pejabat dan Cawangan telah mengikuti aktiviti ini.

Mesyuarat Pereka dan Team Building ini bertujuan untuk mengumpulkan semua pereka Bahagian Rekaan Kraftangan Malaysia Ibu Pejabat dan Cawangan dalam mewujudkan kerjasama yang harmoni dan mesra untuk sama-sama berdiskusi, berbahas dalam menghasilkan idea-idea kreatif dalam menghasilkan sesuatu yang baru dan berbeza dalam pembangunan reka bentuk produk kraf. Mesyuarat kali ini memberi penumpuan dalam membangunkan produk cenderamata sempena Tahun Melawat Malaysia 2014 yang berinovasi dan berorientasikan pasaran semasa terutama untuk sasaran pelancong.

Mesyuarat kali ini juga disertakan dengan lawatan ke bengkel usahawan Temin Kraf dan Kayuma Industry. Di kesempatan ini juga perbincangan yang lebih bersantai dapat di wujudkan dengan usahawan bagi memberi input baru bagi meningkatkan kualiti produk usahawan.









Jurulapor : Ruziyati Garan

No comments: